مدیریت تماس ها و گزارشات هدفمند با VOIP

UCCX Post   •   May 9, 2017

آیا دارای دفاتر متفاوت در شهرها و کشورهای دیگر هستید و از هزینه مکالمات به ستوه آمده اید؟
آیا جهت برنامه ریزی و کنترل تماس ها نیاز به گزارشات هدفمند دارید؟
آیا از اینکه به تمامی تماس های مشتریانتان پاسخ داده اید مطمئن هستید؟
آیا می­دانید زمان اوج کار شما چه وقت از شبانه روز است؟
آیا توانسته اید درصد تماسهای مشتریان را در یک زمان مشخص بر اساس برنامه­های بازاریابی خود معین کنید؟
بخشی از مزایای این تکنولوژی به قرار زیر است:

کاهش هزینه­های تماس، سخت افزار و نگهداری سیستم
برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین شعب و نمایندگی­ها بدون محدودیت جغرافیایی
استخراج گزارشات متنوع مدیریتی از عملکرد Call Center به تفکیک پرسنل
تعیین زمان ترافیک کاری جهت تخصیص مناسب منابع
عدم نیاز به سیم کشی تلفن
تعریف صف­های مختلف تماس بر حسب واحدها (IVR)
کنفرانس با نفرات مختلف
ضبط مکالمات، صندوق صوتی و ماشین فکس مجازی
اضافه نمودن خطوط داخلی بدون نیاز به سخت افزار خاص و سیم کشی
امکان برقراری ارتباط با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
و ده­ها امکان دیگر

راه­کار VOIP برای :

شرکت های بازرگانی مجهز به کال سنتر، واحد فروش و خدمات پس از فروش
شرکت­هایی با پراکندگی جغرافیایی
شرکت هایی که مدیرانشان دائم در سفر هستند.
شرکت هایی که خدمات نوین و نرم افزاری می­خواهند.

By | 2017-06-19T12:46:11+00:00 می 9th, 2017|Microsoft lync, Skype for business|